هنر فردی

آموزش هنرهای کاربردی عمومی

هنر فردی

آموزش هنرهای کاربردی عمومی

  • ۰
  • ۰

1-گل رز:

یکی از دوست داشتنی ترین گلهای زیبا در همه دورانها بوده و زیبایش در همه جا شناخته شده است. رزها با ترکیب بی نظیرشان از ساقه های خاردار و شکوفه های معطر، عالی به نظر میرسند. سنمبل موفقیت، کمال و انجام کار هستند. رز گیاهی همیشگی است که بیشتر از 100 نوع دارد. بعضی از آنها گلبرگهای بسته دارند و بعضی باز. نوع قدیمی رز معمولا به رنگ قرمز تیره با ساقهای بلند و خاردار است. رز با شکلهای متفاوت نشان دهنده چیزهای متفاوتی است؛ رز زرد نشانه دوستی، بلوغ وشادیست، حال آنکه رز سفید بر خلوص، صلح و ستاینده راز دلالت می کند. رز قرمز نشانه عشق نفسانی و رز صورتی سمبل شفادهندگی، بی گناهی و اولین عشق می باشد.

2- لاله:

این گل به شکلی است که یادآور معاد و آخرت میباشد. 109 گونه مختلف دارد. دارای 6 گلبرگ جدا ازهم است و در رنگهای مختلف موجود می باشند، از جمله: قرمز، صورتی، زرد، نارنجی و ارغوانی. گل لاله یازدهمین گل جشن سالگرد عروسی و نشان دهنده وقار و بخشایندگی است. لاله زرد سمبل شادی و لاله سفید نشان بخشش می باشد. لاله ارغوانی به معنی وفاداری و لاله قرمز دلالت بر عشق عمیق دارد. طبق عقیده ای، مخمل سیاه وسط گل لاله بیان کننده قلب عاشق است.

3- ارکیده:

وقتی صحبت از زیباترین گلها میشود، چطور می توانیم از ارکیده صحبت نکینیم. گل های زیبا و ظریف. حدود 880 جنس و 250000 گونه متفاوت. آنها برعکس بقیه گلها هستند شکل هندسی گلبرگها آنها را خواستنی تر و عجیب و غریبتر می سازد. مطلوبیت بالای این گیاه بیان کننده عشق، زیبایی، قدرت و تجمل می باشد و چهاردهمین گل جشن سالگرد ازدواج می باشند. ارکیده صورتی مهربانی خالص را می رساند در حالیکه حیله گرانه بر فریبندگی دلالت می کنند.

جهت آشنایی با سایر گلهای زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نام و تصویر 55 تا از گل های تزئینی معروف

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • elsa molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی