هنر فردی

آموزش هنرهای کاربردی عمومی

هنر فردی

آموزش هنرهای کاربردی عمومی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب 2 روش کاملا جدید و با احتمال بالای 90 درصد برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی را به صورت تصویری به شما آموزش می دهیم. با این روشها، گفتن اینکه تشخیص این دو غیر ممکن است دیگر باور غلطی ست. اما دقت کنید در حال حاضر و تا اواسط سال 2019 هیچ روش قطعی بجز روشهای آزمایشگاهی برای تشخیص دقیق اصل یا تقلبی بودن عسل پیشنهاد نشده است و در حال حاضر دو روش زیر دقیق ترین روش ها هستند.

روش اول: تست کردن در خانه

1-توجه داشته باشید که دقت این روش بالای 80 درصد می باشد ولی قطعی نیست! انواع مختلف عسل خالص چگالی، اشتعال پذیری و دیگر ویژگی های متفاوتی از خود نشان میدهد. اگرچه آزمون های زیر بر اساس اصول درستی طراحی شده اند ولی در عمل ممکن است نتایج مورد قبولی ارایه ندهند. این آزمایش ها را چندین بار امتحان کنید تا ببینید آیا نمونه مورد آزمایش در هر بار نتایج یکسان میدهد یا نه. در بسیاری موارد، شما نهایتا به یک حدس و گمان قابل قبول در مورد نمونه خواهید رسید.

2-یک قاشق غذاخوری عسل را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید، به آرامی قاشق را تکان دهید و نباید بطور کامل هم بزنید. اگر عسل با شربت شکر مخلوط شده باشد، در آب حل خواهد شد. متاسفانه بعضی عسلهای خالص که با عسل تقلبی مخلوط شده باشند مشخصات عسل خوب را نشان میدهند و در این تست به عنوان یک گلوله جامد در آب فرو میروند و یا روی قاشق می چسبند و جدا نمیشوند. توجه داشته باشید که حتی عسلی هم که با موم فروخته میشود ممکن است ناخالص باشد. تشخیص عسل خالص همیشه دشوار است.

...

جهت مشاهده متن اصلی به لینک زیر رجوع نمایید:

نحوه تشخیص عسل طبیعی از تقلبی، آیا ممکن است؟

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • elsa molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی